فروش انواع روغن روتس بلوئر (بلوئر روتس) 

محتوا در حال بروز رسانی است 

روغن بلوئر هوادهی(Oil blower)

نکته) روان کننده عملکرد بالا صحیح حیاتی است.

روغن همیشه “روغن” نیست! با چندین دهه تجربه می دانیم که 72٪ از مشکلات بلبرینگ به دلیل روغن آلوده ، پیری سریع یا کیفیت نامناسب برای استفاده در ماشین های با سرعت بالا ، مستقیماً به روانکاری نامناسب مربوط می شود.

فعال باشید ، مطمئن شوید

که از روان کننده ای استفاده می کنید که برای بارگذاری مکانیکی بالا ، فشارهای مختلف ، دمای بالا و قرار گرفتن در معرض اکسیژن و رطوبت در دستگاه شما طراحی شده است. در صورت استفاده از روان کننده مناسب از کاهش فیلم روانکاری جلوگیری می شود و بنابراین از خرابی زودرس دمنده جلوگیری می شود.
با طیف وسیعی از روغن بلوئر لوب روتاری شما محلول مناسبی را برای همه شرایط کار در دست دارید.

این روان کننده ها به روزترین روغن های با کارایی بالا هستند که توسط انتخاب شده و در میلیون ها ساعت کارکرد دستگاه آزمایش شده اند تا از قابلیت اطمینان آنها اطمینان حاصل شود. پایداری درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر اکسیداسیون ، رفتار ویسکوزیته/ دما و قابلیت ریختن در دمای پایین عالی ، روانکاری کامل را در تمام مراحل کار تضمین می کند و در نتیجه طول عمر دمنده ها و کمپرسورها را افزایش می دهد. انتخاب متعادل مواد افزودنی ، خوردگی و پیری روغن و ماشین آلات را تضمین می کند.

مزایای:

  • خدمات کمتر در طول عمر مفید بیشتر لازم است
  • درجه حرارت بالا و پایداری اکسیداسیون
  • ویسکوزیته و رفتار دما ثابت شده است
  • قابلیت ریختن در دمای پایین بسیار عالی
  • محافظت کامل در برابر خوردگی و پیری
  • تضمین عملکرد مطلوب و طول عمر بیشتر دمنده ها و کمپرسورها
  • مقاومت در برابر دما ، رطوبت و بارهای مکانیکی
  • وکیوم آسیا همچنین روغن هایی را ارائه می دهد که برای محصولات غذایی مناسب هستند
  • بعد از 500 اوه تعویض روغن ضروری نیست
  • تمدید فاصله تعویض روغن تا 16000 

مروری بر روغن بلوئر هوادهی

با توجه به امتزاج پذیری با سایر روان کننده ها ، روان کننده ها برای استفاده در صنایع غذایی و محدودیت های استفاده لطفاً با ما تماس بگیرید یا به دفترچه راهنمای AERZEN O&M که همراه تجهیزات ارائه شده است مراجعه کنید. تیم ما خوشحال خواهد شد که در انتخاب روغن مناسب برای برنامه شما به شما کمک کند.

بلوئر هوادهی جابجایی مثبت:

شما تجهیزات خود را دارید ، همه چیز آماده و آماده به کار است ، اما روانکاران شما چطور؟

اغلب ، روان کننده ها نسبت به استفاده از آنها در تجهیزات چرخشی توجه چندانی ندارند. در صورت استفاده از روغن گیربکس اشتباه در هنگام فلاش ، حتی معتبرترین خودروهای جهان در رفت و آمد کوتاه با مشکل مواجه می شوند. در مورد دمنده یا تقویت کننده خلاء که به طور شبانه روزی کار می کند ، همین امر صادق است. طبق تجربیات ما ، تقریباً 80 درصد از خرابی های بلبرینگ و چرخ دنده ها ناشی از روانکاری نامناسب است.

روغن بلوئر لوب دوار و روغن تقویت کننده خلاء باید به اندازه سایر اجزای اصلی دستگاه مهم تلقی شود. این برای عملکرد روان و کارآمد ماشین بسیار ضروری است و روغن صحیح به راحتی در پس انداز و راحتی هزینه خود را پرداخت می کند.

در این سری مقاله دو قسمتی ، ما هدف از روانکاری دمنده و تقویت کننده خلاء را مرور می کنیم. ما همچنین در مورد مشخصات روغن بحث می کنیم ، منظور آنها را بررسی می کنیم و بینش هایی را برای انتخاب مفیدترین روغن ارائه می دهیم،بیشتر از آنکه به چشم برسد روان کننده است در حال حاضر و در آینده قابل پیش بینی ، یاتاقان ها ، چرخ دنده ها و روغن کاری روغن هسته تجهیزات چرخشی هستند.

اما آیا مشخصات صحیح روغن واقعا مهم است؟

آیا روغن فقط یک روان کننده نیست؟ معلوم می شود ، داستان خیلی بیشتر است.

البته ، بارزترین عملکرد روغن تأمین روانکاری در سطح بین سطوح کشویی است. با معرفی یک فیلم نازک بین اجزای متحرک ، مانند مش دندان های چرخ دنده ، تماس به حداقل می رسد یا حتی از بین می رود و ضریب اصطکاک جنبشی به طور چشمگیری کاهش می یابد. این منجر به سایش اجزای کمتر ، گرمایش اصطکاکی کمتر و عمر دارایی بیشتر می شود.
در جایی که اکسیژن وجود دارد ، احتمال خوردگی نیز وجود دارد. اغلب ، سطوح مس و آهن به عنوان کاتالیزور خوردگی در دمای بالای 200 درجه فارنهایت عمل می کنند و فرایند خوردگی را بیشتر تسریع می کنند.

نکته) اصلی جلوگیری از تماس اکسیژن و آب با اجزای مستعد خوردگی با یک فیلم روغن حاوی مواد افزودنی مناسب برای ایجاد مانع است. هنگامی که روغن به طور صحیح مشخص نشده است ، اجزاء ممکن است در طول یا بین چرخه های کارکرد به درستی محافظت نشوند و قطعات را در معرض آسیب های خورنده قرار دهند.

خنک کننده یکی دیگر از عملکردهای مهم روغن است. بیشتر گرمای تولید شده توسط یک دمنده لوب دوار با جابجایی مثبت ، ناشی از فشرده سازی گاز است که از تخلیه به یک منطقه فشار قوی خارج می شود. بخشی از این گرما هنگام پمپاژ با گاز منتقل می شود ، در حالی که بخشی از آن از طریق رسانایی به محفظه دمنده ، درگاه ها و صفحات انتهایی منتقل می شود. از آنجا که روغن می تواند گرما را 5 تا 10 برابر موثرتر از هوا منتقل کند ، روغن های دمنده قادرند.

مقدار کمی از این گرما را از صفحه انتهایی به سطوح داخلی روکش های روغن منتقل کرده و در نهایت به صورت رایگان به هوای محیط منتقل کنند. همرفت با استفاده از روغن به عنوان مکانیسم حمل و نقل مهمتر از همه ، روغن گرما را از قسمت های تماس پویا دور می کند و از آنها در برابر آسیب های حرارتی محافظت می کند.

در مواردی که از مهر و موم لب یا مکانیکی استفاده می شود ، روغن هم به عنوان روان کننده و هم درزگیر بین قسمت های دوار و ساکن مهر و موم عمل می کند. همانطور که روغن با ترکیبی از عمل مویرگ و کشش به فضای بین روتور آب بند و استاتور کشیده می شود ، توانایی مهر را برای انجام کار خود بدون تاول یا ترک افزایش می دهد. بدون روانکاری مناسب ، مهر و موم ها به دلیل دمای شدید که در محل برخورد روتور و استاتور ایجاد می شود به سرعت خراب می شوند.
رمز و راز مشخصات را از بین ببرید
بیش از هر مورد دیگر ، اپراتورها و کاربران نهایی بیشتر در مورد درجه ویسکوزیته روغن استاندارد بین المللی استاندارد (ISO) که باید برای سرویس دهی به دمنده ها و تقویت کننده های خلاء استفاده کنند ، تحقیق می کنند.

در بسیاری از موارد ، هیچ یک از صدها خواص فیزیکی یا شیمیایی و نامگذاری روغنها مورد توجه قرار نمی گیرد. سناریویی را تصور کنید که در آن به هر نمایندگی خودرو در شهر تلفن می کنید تا ارزان ترین وسیله نقلیه جدید را با رنگ قرمز سیب آب نبات جستجو کنید. رنگ رنگ اهمیت دارد ، اما آیا رنگ یا قیمت واقعا مهمترین چیز در مورد یک وسیله نقلیه است؟ تعداد صندلی ها ، قدرت زیر کاپوت ، ویژگی های ایمنی یا قابلیت اطمینان چیست؟ خرید خودرو بر اساس رنگ و قیمت مانند خرید روغن بر اساس درجه گرانروی و گرانروی ISO است.

درجه ویسکوزیته ISO مهم است ، اما برچسب تک خط روی برچسب پنجره جدید خودرو است. خواندن و درک کامل برچسب پنجره بسیار ضروری است تا در صورت نیاز به یک وانت بار سنگین ، یک اتومبیل فشرده قرمز سیب نان نخرید. به همین دلیل است که برای تصمیم گیرندگان آگاهی از مشخصات و خواص روغن های روان کننده مهم ، اما کمتر درک شده مفید است:

روغن های پایه گروه API

اساس هر روغن ، پایه پایه ای است که از آن مشتق شده است. کیفیت سهام پایه معیار خلوص و یکنواختی است.

برای مثال ، ذخیره اولیه با برخی زنجیره های هیدروکربنی بلند و برخی زنجیره های هیدروکربنی کوتاه خالص تر از یک زنجیره بلند است. وجود ناخالصی هایی مانند معطر ، گوگرد و ترکیبات نیتروژن اغلب خواص فیزیکی و شیمیایی روغن را به خطر می اندازد و منجر به کیفیت پایین و روانکاری کم کار می شود.

به همین دلیل است که برخی از روان کننده ها از مواد با کیفیت برتر ، پلی آلفاولفین مصنوعی (PAO) تهیه شده اند. این باعث می شود که پایه اصلی آنها موسسه آمریکایی نفت نفت (API) گروه چهارم باشد و آن را از روغنهای معدنی گروههای API I تا III که مستقیماً از نفت خالص تصفیه می شوند ، متمایز می کند.

علاوه بر این ، برخی از روان کننده های ساخته شده از سهام PAO مصنوعی کامل در یک فرآیند الیگومریزاسیون اتیلن سنتز می شوند تا الیگومرهایی با خلوص فوق العاده بالا با حداقل انشعاب تولید کنند. نتیجه یک روان کننده است که دارای پایداری اکسیداتیو عالی ، نقطه ریزش بسیار کم و منحنی ویسکوزیته بسیار مسطح است. برای اپراتور تجهیزات ، این به معنی مقاومت عالی در برابر خرابی در دماهای بالا ، جریان استثنایی در دماهای پایین و روانکاری سازگارتر در کل طیف دمای کار است.

ویسکوزیته 

دو مقدار ویسکوزیته اغلب برای انتقال ضخامت یک سیال استفاده می شود: ویسکوزیته مطلق یا پویا ، ویسکوزیته سینماتیکی. ویسکوزیته مطلق مربوط به اندازه گیری نیروی مورد نیاز برای جابجایی یک جسم از طریق سیال است و فقط تابعی از اصطکاک داخلی سیال است. ویسکوزیته سینماتیکی مربوط به مقاومت سیال در برابر جریان خود است.

از آنجا که وزن مستقیماً با چگالی متناسب است ، ویسکوزیته سینماتیک به اصطکاک داخلی و چگالی سیال بستگی دارد. این را می توان با مقایسه هر دو نوع ویسکوزیته آب و جیوه در دمای معین نشان داد. جالب اینجاست که ویسکوزیته مطلق آب تنها 64٪ مقدار جیوه است ، اما گرانروی سینماتیکی آب 870٪ مقدار جیوه است. این بدان معناست که برای جابجایی یک جسم در آب در مقایسه با جیوه ، حدود دو سوم نیرو لازم است ، اما جیوه تحت وزن خود 8.7 برابر سریعتر جریان می یابد.

به دلیل سادگی اندازه گیری ، گرانروی سینماتیکی در دمای 40 درجه سانتی گراد (KV 40) تقریباً همیشه برای مقایسه روغن های روان کننده استفاده می شود. این مقدار ، در واحد centiStokes (cSt) ، در یکی از محدوده های ویسکوزیته تعیین شده توسط سازمان بین المللی استاندارد ISO 3448 قرار می گیرد. هر یک از این محدوده های ویسکوزیته به عنوان درجه ویسکوزیته یا ISO VG تعیین شده است.

شاخص ویسکوزیته (گرانروی)

تجربه شخصی به ما می گوید که شربت افرا در دمای اتاق به طور قابل توجهی بهتر از یخچال خارج می شود. این به دلیل وابستگی ویسکوزیته به دما است. به عنوان مثال ، برخی از روغنها در محدوده 100 تا 320 ISO VG قرار می گیرند ، اما ISO VG به معنای واقعی کلمه ، یک نقطه داده واحد در منحنی مربوط به گرانروی سینماتیکی به دما است. مگر اینکه یک دمنده PD همیشه در دمای 40 درجه سانتی گراد کار کند ، این عدد بدون در نظر گرفتن بقیه منحنی دما-ویسکوزیته تا حدودی بی معنی است.

به عنوان مثال ، اگر روغن در یک دمنده خاص عموماً در دمای 100 درجه سانتی گراد عمل می کند ، باید به خاصیت سیال دیگر ، یعنی شاخص گرانروی (VI) توجه شود. این مقدار نشان دهنده میزان وابستگی ویسکوزیته به تغییر دما است. معمولاً VI بالاتر مطلوب است زیرا این بدان معناست که روغن در دمای بالای 40 درجه سانتیگراد ضخامت خود را بهتر حفظ می کند و در دمای زیر 40 درجه سانتیگراد در برابر ضخیم شدن بهتر مقاومت می کند.

برخی از روغنهای مصنوعی کامل VI های فوق العاده بالایی از خود نشان می دهند و آنها را بالاتر از همه روغنهای معدنی ، مخلوط ها و مخلوط های مصنوعی قرار می دهند. برای اپراتور یا مالک ، این باعث می شود راه اندازی سردتر و دمای کار بالاتر بدون آسیب رساندن به محافظت از اجزای داخلی مهم امکان پذیر باشد

فرمولاسیون مواد افزودنی:

فرمولاسیون و آماده سازی یک بسته افزودنی روان کننده مشابه پخت است. یک نانوا خوب کره را پس از پختن به پوسته پای اضافه نمی کند و انتظار می رود که نتیجه آن موفق باشد. معرفی مواد افزودنی پس از استفاده از روان کننده در مقایسه با استفاده از روان کننده ای که از ابتدا به درستی فرموله شده است ، موثرتر نیست.

به طور مشابه ، یک نانوا خوب هرگز مقدار کره موجود در پوسته پای را سه برابر نمی کند تا مطمئن شود به قالب پای نمی چسبد. نسبت و زمان بندی مواد اولیه در یک دستور خوب یک تعادل ظریف بین طعم ، شیمی و فیزیک است. مفاهیم مشابهی در مورد فرمولاسیون روان کننده اعمال می شود.

به عنوان مثال ، افزودنیهای فعال سطح مانند مهار کننده های زنگ زدگی و افزودنیهای ضد سایش ، باید برای فضایی روی سطوح فلزی در روغن روغن رقابت کنند. در برخی موارد ، یک نوع افزودنی ممکن است نوع دیگری را غیرفعال کند. در برخی موارد ، افزودن بیشتر یک یا دیگر افزودنیها به جای افزایش ، به عملکرد روغن و تجهیزات آسیب می رساند. هدف از یک بسته افزودنی بسیار مهندسی شده ، یافتن تعادل مطلوب مواد افزودنی صحیح است که نیازهای دقیق یک برنامه کاربردی را هدف قرار می دهد. برخی از روغن ها به طور خاص برای یک نام تجاری خاص از تجهیزات به منظور دستیابی به این تعادل فرموله شده اند و نباید از جایگزینی استفاده کرد.

تصمیم درست سود را پرداخت می کند

روغن دمنده دوار و تقویت کننده خلاء به عنوان روان کننده ، محافظ ، درزگیر و خنک کننده عمل می کند. با توجه به این که برخی از مشخصات روغن سوءتفاهم شده یا نادرست مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که برخی دیگر اغلب به طور کامل نادیده گرفته می شوند ، مهم است که هنگام تعیین استفاده مناسب از روغن ، همه مشخصات را در نظر بگیریم. اتخاذ تصمیم درست نه تنها حفاظت را تضمین می کند ، بلکه باعث عملکرد مطلوب تجهیزات و طول عمر آنها می شود.

لیست قیمت روغن بلوئر هوادهی (روتس بلوئر و ساید چنل بلوئر):

صنایع پارس بلوئر قیمت روغن بلوئر تابستانه: 1) روغن بلوئر شل لیتری : 145,000 تومان 2) روغن بلوئر پارس لیتری : 85,000 تومان 3) روغن بلوئر بهران لیتری : 75,000 تومان 4) روغن بلوئر ترکیه ای (oil tech) 5)روغن بلوئر ارزن آلمان 6)روغن بلوئر روبوسکی ایتالیا 7)روغن بلوئرلانگ تک تایوان  8) روغن بلوئر گرین تک تایوان 9) روغن بلوئرکوبی چک لیست قیمت روغن بلوئر زمستانه: 1) روغن بلوئر شل لیتری : 128,000 تومان 2) روغن بلوئر پارس لیتری : 72,000 تومان 3) روغن بلوئر بهران لیتری : 65,000 تومان 4) روغن بلوئر ترکیه ای (oil tech) 5) روغن بلوئر ارزن آلمان 6) روغن بلوئر روبوسکی ایتالیا 7) روغن بلوئرلانگ تک تایوان  8) روغن بلوئر گرین تک تایوان 9) روغن بلوئرکوبی چک

قیمت روغن بلوئر تابستانه:

1) روغن بلوئر شل لیتری : 145,000 تومان
2) روغن بلوئر پارس لیتری : 85,000 تومان
3) روغن بلوئر بهران لیتری : 75,000 تومان
4) روغن بلوئر ترکیه ای (oil tech)
5)روغن بلوئر ارزن آلمان
6)روغن بلوئر روبوسکی ایتالیا
7)روغن بلوئرلانگ تک تایوان
8) روغن بلوئر گرین تک تایوان
9) روغن بلوئرکوبی چک

لیست قیمت روغن بلوئر زمستانه:

1) روغن بلوئر شل لیتری : 128,000 تومان
2) روغن بلوئر پارس لیتری : 72,000 تومان
3) روغن بلوئر بهران لیتری : 65,000 تومان
4) روغن بلوئر ترکیه ای (oil tech)
5) روغن بلوئر ارزن آلمان
6) روغن بلوئر روبوسکی ایتالیا
7) روغن بلوئرلانگ تک تایوان
8) روغن بلوئر گرین تک تایوان
9) روغن بلوئرکوبی چک

تعمیرات تخصصی بلوئر های هوادهی(روتس بلوئر و ساید چنل بلوئر)

تعمیر تخصصی کلیه بلوئر های شرکت های معتبر دنیا در صنایع پارس بلوئر از قبیل:

  1. بلوئرهای روبوسکی ایتالیا
  2. بلوئرهای لانگ تک تایوان
  3. بلوئرای گرین تک تایوان
  4. بلوئرهای کوبی چک
  5. بلوئرهای پدروگیل اسپانیا

مفتخر به همکاری با شما هستیم

جهت استعلام و لیست قیمت و قیمت بلوئر ها و تعمیرات بلوئر هوادهی با ما تماس حاصل نمایید.

۶۶۷۹۱۷۷۵-(۲۱)۹۸+
۶۶۷۹۱۷۷۶-(۲۱)۹۸+
موبایل: ۶۶۱۸۶۷۹-(۹۱۰)۹۸+