توربو بلوئر (Turbo Blower)

صفحه در حال بروز رسانی است 

توربو بلوئر (Turbo Blower)

توربو بلوئر (Turbo Blower)

توربو بلوئر دارای ویژگی های زیر است:
ویژگی های توربو بلوئر
از پیشرفته ترین تکنولوژی های ساخت کمپرسورها و بلوئرهای صنعتی بهره می برد

در صنایع هوا و فضا و صنایع دفاعی مانند هواپیماهای اف-16 اولین بار مورد استفاده قرار گرفت

از تکنولوژی مگنت بیرینگ برای محرک اصلی خود استفاده می کند

دارای راندمان بالا و قابلیت پمپاژ هوا با فشار و دبی بالا است

در صنایع مختلف مانند تصفیه آب و فاضلاب، صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد

در مجموع، توربو بلوئر یک نوع پیشرفته از بلوئرهای صنعتی است که با استفاده از تکنولوژی های به روز ساخته می شود و در کاربردهای متنوع صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دمنده توربو با راندمان بالا طراحی شده تا حداکثر راندمان را در مواقعی که دبی و فشار ثابت مورد نیاز است داشته باشد.

موارد کاربردی

کاربردهای زهکشی آب / تصفیه خانه فاضلاب دمنده های هوادهی مرتبط با تصفیه بیولوژیکی پساب در تصفیه خانه های آب شهری.
دمنده‌های هوا برای کاربردهای کوره بلند واکنشی (انفجار داغ) و هوای احتراق. دمنده‌های تصفیه فلزات هوا برای هوادهی، اکسیداسیون و احتراق برای استفاده بیولوژیکی و فرآیندهای تبدیل. بوی فلز دمنده‌های هوا اکسیداسیون برای فرآیندهای بو کردن

انرژی احتراق

در بستر سیال در گردش دمنده هایی که هوا را در حلقه سیستم آب بندی در گردش بستر سیال فراهم می کنند.

پتروشیمی

تولید کود پالایشی بلورها/کمپرسورهایی که هوای اتمیزه‌کننده را برای بستر سیال فراهم می‌کنند.
واحدهای بازیابی گوگرد بلورها/کمپرسورهایی که هوای واکنش را برای بازیابی کاتالیستی سوفور در پالایشگاه‌ها و کارخانه‌های فرآوری گاز فراهم می‌کنند. مرتبط با تصفیه بیولوژیکی پساب در کارخانه های صنعتی.

سیستم خنک کننده موتور خنک کننده دو مرحله ای توربو دمنده می تواند دمای موتور را بیش از 10 درجه کاهش دهد. هوای ورودی استاتور اولیه و یاتاقان / سیم پیچ / روتور ثانویه را خنک می کند و فقط به موتور و اینورتر بدون وسایل خنک کننده اضافی (پنکه خارجی، فیلتر و غیره) نیاز دارد.

موتور آهنربای دائمی با راندمان بالا موتور آهنربای دائم به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بازدهی 95 درصدی را ارائه می دهد و می تواند در محدوده سرعت 10000 تا 45000 دور در دقیقه کار کند.

توربین با کارایی بالا

توربین یک جریان بسیار موثر و با کیفیت یکسان را در هر زمان تضمین می کند. از آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا با پوشش سطحی آنودایز شده سخت استفاده می کند که در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش عالی است و بنابراین در محیط های متخاصم عالی است. شفت موتور از فولاد ضد زنگ و محور اصلی تیتانیوم است.
اندازه گیری زمان واقعی
منطق کنترل که فشار، دما و سرعت جریان را در زمان واقعی اندازه گیری می کند. این می تواند دمنده توربو را به سرعت و با دقت کنترل کند. نازل ورودی ما می تواند یک شاخص دقیق را در یک اختلاف ± 0.5٪ از نرخ جریان اندازه گیری کند.

* ضد آب و رطوبت

کابین های توربو دمنده ضد آب و ضد رطوبت تولید می کند. این سازه می تواند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در ساخت و ساز شود، زیرا می توان آن را در خارج و داخل فورا نصب و راه اندازی کرد.

*BOV (شیر خاموش/خاموش کردن)

BOV برای محافظت از تجهیزات در شرایط اضطراری مورد نیاز است. BOV یک عملکرد واحد دارد که با فشار تفاضلی تولید شده در داخل بدون تامین هوای فشرده خارجی فعال می شود.

*دستگاه مسدود کننده موتور

همه دمنده های توربو با یک شیم برای موتور و یاتاقان ها ارسال می شوند که برای راه اندازی و کارکرد باید جدا شوند. این محافظ برای به حداقل رساندن آسیب به محصول در هنگام حمل و نقل و نصب اعمال می شود.

*کنترل پنل

امکان ساخت کنترل پنل با مارک های قطعاتی که عموماً در بازار استفاده می شوند وجود دارد، مانند آلن برادلی، زیمنس، RS-AUTO، LG PLC و غیره. همه می توانند با 3 نوع حالت ارتباطی مانند RS485/ سازگار باشند. RS232/Ethernet. همچنین، ساختار پانل کنترل ما بسیار ساده و جمع و جور است که به ما برتری رقابتی نسبت به رقبای خود می دهد و کنترل کیفیت و نگهداری آسان را فراهم می کند.

*رابط کاربری UnitAll

تجهیزات ما دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی هستند تا کاربران بتوانند فشار، سرعت جریان، سرعت، مصرف موتور، دما و سایر موارد را به راحتی و با دقت در زمان واقعی کنترل کنند. سه سوئیچ جداگانه (RUN، LOAD، STOP ، ) عملکرد سریع را در هر شرایطی فعال می کند. این واحد شامل یک مجموعه اضطراری برای برنامه ریزی توقف های ناگهانی در مواقع اضطراری است.

*سیستم خنک کننده

اینورتر محصول از اینورترهای دارای گواهی UL/EC از برندهای مختلف برای پشتیبانی از عملکرد موتور پرسرعت استفاده می کند. به لطف سیستم خنک کننده موتور، نیازی به دستگاه های خنک کننده اضافی ندارد و سیستم خنک کننده آن هوای خنک کننده ای را که از اینورتر به بیرون عبور می کند، آزاد نمی کند و در عوض آن را از طریق توربین واقعی به داخل می مکد.

طیف گسترده ای از محصولات Turbo Blower TPG 10~600HP [0.4~1.2 BAR]

سری TPG ظرفیت های مختلف و محدوده توان بین 7.5 کیلو وات تا 500 کیلووات و محدوده فشار از 0.4 تا 1.2 ba(g) را ارائه می دهد. در نتیجه، آنها متنوع ترین و رقابتی ترین خط محصولات را در مقایسه با سایر رقبا ارائه می دهند. محصول با ظرفیت 10 اسب بخار تا 30 CV برای یک دمنده توربو “کوچک اما کارآمد” ساخته شده است، و می توان آن را در هر جایی که سیستم به فشار و سرعت جریان ثابت نیاز دارد نصب کرد، به عنوان مثال در تصفیه خانه های فاضلاب (WWTP) و آب آشامیدنی. تصفیه خانه ها (DWTP) و غیره. اگر سیستم نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی داشته باشد، این محصول بهترین جایگزین است

سری محصولات سری TPG از دو سیستم موتور استفاده می کند: محصول با ظرفیت 150 کیلووات تا 370 کیلووات ساعت با یک موتور تولید می شود و سری 500 کیلووات با سیستم موتور دوگانه تولید می شود.

 

 

عملکرد آن با فشار hgh و سرعت جریان قابل توجه به راحتی قابل ارزیابی است، زیرا محصول از دو محرک در هر دو طرف تشکیل شده است تا کار و دوام بلبرینگ های فویل هوا را بهبود بخشد. همچنین ظرفیتی تا 500 کیلووات توسعه یافته است که بهترین ظرفیت را نسبت به سایر رقبا دارد و محصول می تواند زمینه های مختلف صنعت را به طور موثر و منسجم با طیف وسیعی از محصولات پوشش دهد.