بلوئر لانگ تک Longtech

صفحه در حال بروز رسانی است 

بلوئر لانگ تک Longtech

بلوئر لانگ تک Longtech

Longtech Machinery Industry Co., Ltd. بلوئر ها را با کیفیت برتر و قیمت مناسب ارائه می دهد. همچنین، بلوئر ریشه های فشار عالی، روتز دمنده ارائه می دهد که کیفیت بالا و عملکرد حرفه ای را تضمین می کند. علاوه بر این، ما راه‌حل‌های سفارشی را بر اساس خواسته‌های مشتریان خود ارائه می‌دهیم و تحویل همه محموله‌ها را در بازه زمانی وعده داده شده تضمین می‌کنیم. ما به دلیل تحویل به موقع، راه حل های سفارشی سازی و حالت های معامله انعطاف پذیر بسیار مورد ستایش هستیم. اگر به دنبال دمنده با فشار بسیار کارآمد هستید.

دمنده ریشه های فشار

Longtech سه لوب Roots Blower سری جدید دمنده Roots هستند. با دستگاه CNC روتورهای دقیقی ساختیم. ایجاد شکاف کامل برای ارتقای عملکرد هوا، ارتعاشات و صداهای کمتر باعث بهبود قابل توجهی در مقایسه با روتز دمنده سنتی دو لوب می شود.
دمنده‌های سنتی فشار روتز یاتاقان‌ها و چرخ دنده‌ها را با گریس و روغن روغن کاری می‌کند، اما Longtech فقط برای افزودن روغن طراحی شده است. دمنده فشار ریشه برای نگهداری بسیار راحت است و روغن اثر روان کنندگی بهتری نسبت به گریس دارد. بنابراین می تواند عمر بلبرینگ و چرخ دنده طولانی تری داشته باشد.

ویژگی :

مدیریت دقیق استانداردهای کیفیت.
سفارشی سازی فنی (اندازه، فشار، طراحی، لوازم جانبی پمپ).
مونتاژ شده با استفاده از ماشین آلات CNC پیشرفته که امکان اندازه گیری دقیق و سنگ زنی مورد نیاز برای پمپاژ کارآمدتر را فراهم می کند.
ارتعاشات کمتری که از طریق لوب منتقل می شود، برای شفت ها، چرخ دنده ها و یاتاقان های طولانی تر.
طراحی سه لوبی هرگونه فشار جریان برگشتی به سمت روتور را کنترل می کند.
خروجی بدون روغن و گرد و غبار.
روغن کاری شده با روغن مرغوب، ثابت شده است که جایگزین بسیار بهتری برای گریس است.
بهبود قابل توجه در نسبت عملکرد هوا: هوا، فشار و محدوده خلاء گسترده تر، جریان پایدارتر، تغییرات فشار کمتر.
بسیار ساکت تر: طراحی جدید ما می تواند به طور موثری نویز را تا حدود 5 دسی بل کاهش دهد.
مصرف انرژی کمتر.
همه محصولات ما را می توان برای OEM استفاده کرد.