بلوئر ارزن arezen

صفحه در حال بروز رسانی است 

بلوئر ارزن arezen

بلوئر ارزن Aerzen

AERZENER MASCHINENFABRIK GMBH
از سال 1864 ما ماشین آلات با کارایی بالا را برای صنعت طراحی می کنیم
ما اولین دمنده جابجایی مثبت اروپا را در سال 1868 معرفی کردیم. از آن زمان به یک بازیگر جهانی تبدیل شده ایم. دلایلی وجود دارد که چرا ما نیز یک شرکت خانوادگی باقی مانده ایم.
قابلیت اطمینان، دانش فنی، خدمات کارآمد – اینها فضیلت هایی هستند که طی سال ها به تضمین موفقیت ما در بازار جهانی کمک کردند. هدف ما بازتعریف کیفیت است. ما خوشحالیم که به شرکت ما علاقه نشان داده اید.
Aerzener Maschinenfabrik در آینده نیز یک شرکت خانوادگی باقی خواهد ماند. این تنها زمانی امکان پذیر است که مبنایی محکم برای سود تعیین شود. این تنها راه برای اعطای استقلال و توانایی تصمیم گیری به شرکت ما است. کسب سهم بیشتر در بازار و کاهش هزینه های قابل اجتناب از مهمترین اهداف ما خواهد بود.
گسترش جهانی با حفظ شرکت مادر در Aerzen، گسترش دامنه محصول، منطقه و مشخصات محصول مبتنی بر تقاضا و همچنین تسخیر بخش‌های جدید بازار، محورهای اصلی استراتژی رشد ما هستند.
در تجارت استراتژیک و عملیاتی، گروه AERZEN در چارچوب مقررات مسئولیت اجتماعی شرکت / CSR به مسئولیت در اقتصاد، قانون و اخلاق عمل می کند.

کیفیت بلوئر ارزن arezen

تکنسین AERZEN بر روی یک واحد AERZEN با کیفیت بالا کار می کند
Aerzen مترادف بالاترین کیفیت خواسته ها است. برای مشتری، آنها منعکس کننده قابلیت اطمینان برجسته محصولات، خدمات و فرآیندهای ما هستند.
کیفیت قابل اندازه گیری است. این برتری محصولات، خدمات و راه حل های کاربردی ارائه شده توسط Aerzen را نشان می دهد. کیفیت فقط به معنای عرضه محصول یا راه حلی نیست که مورد انتظار مشتری است و با امضای قرارداد به او اعطا می شود. همچنین ویژگی هایی مانند تحویل به موقع و قابلیت اطمینان کامل بخشی از خواسته های کیفیت ما هستند. این پارامترها تنها زمانی قابل تضمین هستند که همه ما هر روز بهترین کار را انجام دهیم. آگاهی از کیفیت گسترده در گروه Aerzen حتی با یک کمپین کیفیت که کل کارکنان را یکپارچه می کند بهینه می شود. این باعث می شود محصولات و راه حل های کاربردی ما واقعاً آینده نگر باشند.

مشتریان

کارمند خدمات AERZEN و یک کارمند از یک شرکت در حال دست دادن
مشتری مداری بدون مصالحه در تمام بخش های شرکت یکی از عوامل اساسی موفقیت ما است. جهت گیری به سمت مشتریان و توسعه محصولات باید با نیازهای بازار جغرافیایی و حوزه های کاربردی تطبیق داده شود. این بدان معناست که مشتریان خود را به خوبی بشناسیم. ما باید نحوه کار آنها را درک کنیم، نیازهای آنها را شناسایی کنیم و بفهمیم که آنها از یک متخصص برنامه چه انتظاری دارند.
از طریق چرخش شغلی و آموزش کارمندان خود در بخش ها و مکان های مختلف و همچنین بازدیدهای فشرده مشتریان و سمینارهای مشخص، ما در مورد انتظارات مشتریان خود در سراسر جهان می آموزیم و درک می کنیم. این منجر به تعهد به مشتریان ما می شود که در ازای آن باعث بهبود درک بازار و توسعه محصول می شود.

گواهی

برای محصولات و رویه های نوآورانه
به لطف سرمایه گذاری در فن آوری ها و روش های پیشرفته، ما محصولات و رویه های نوآورانه را توسعه می دهیم. ما خود را در مورد استانداردهای شناخته شده، ملی و بین المللی آگاه می کنیم. فرآیندهای تجاری ما تابع استانداردهای DIN EN ISO 9001، DIN EN ISO 14001، DIN ISO EN 22000 و DIN EN ISO 50001 هستند.