ساید چنل یا بلوئر هوادهی چیست و مشخصات فنی آن؟https://www.parsblower.com

پمپ ساید چنل توسط کشورهای زیادی ازجمله چین، آلمان و تایوان تولید می‌شود و به دلیل کارایی زیاد این پمپ مکنده و دمنده، محبوبیت زیادی در ایران به دست آورده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فامکو، بلوئر ساید چنل یا وکیوم ساید چنل به علت دارا بودن دو کاربرد دمندگی و مکندگی مصرف زیادی در انواع صنعت پیداکرده است.

وظیفه اصلی بلوئر ساید چنل، انتقال سیال هوا یا گاز هست. ساید چنل توانایی تولید فشار مثبت ۵۰ الی ۷۰۰ میلی بار و فشار منفی ۵۰ الی ۴۵۰ میلی بار و همچنین توانایی تولید دبی ۲۰ الی ۶۰۰ مترمکعب بر ساعت را دارا هست. این دبی و فشار تولیدی توسط ساید چنل در اکثر صنایع کاربرد بسیاری دارد. ساید چنل ها در توان‌های مختلفی از ۰.۰۹ کیلووات تا ۲۰ کیلووات و در دو نوع تکفاز و سه فاز قابل‌ارائه می‌باشند. ساید چنل ها نسبت به سایر پمپ‌های هوادهی مقرون‌به‌صرفه‌تر و اقتصادی‌تر می‌باشند و درعین‌حال راندمان کاری قابل‌توجهی دارند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پمپ ساید چنل، کارکرد آن به دو صورت مکندگی و دمندگی هست، ساید چنل در سه تیپ تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه ساخته‌شده که هرکدام دارای فشار و دبی مختلفی خواهد بود همین تنوع در تولید از ویژگی‌های خوب این پمپ هواده هست. الکتروموتور های BLOWER SIDE CHANEEL در اکثر برندها ۲۹۰۰ RPM هست.

هایپر صنعت فامکو که از دیرباز در ارائه کالاهای صنعتی، کشاورزی، برقی و ماشین‌آلات ساختمانی پیشگام بوده در جهت رفع نیازهای شما متقاضیان گرامی، در واحد اختصاصی سایدچنل خود، تمامی برندهای سایدچنل را در انواع مختلف توسط مشاوره‌های کارساز کارشناسان مجرب خود در اختیار شما گرامیان قرار می‌دهد.

پمپ ساید چنل در همه‌ی برندها دارای کاتالوگ و مشخصات فنی کاملی بوده که وسیله‌ی آن می‌توان ساید چنل موردنیاز را انتخاب کنیم، ساید چنل ها دارای عمر کاری نسبتا خوبی می‌باشند و اگر سرویس‌های ساید چنل از قبیل گریس کاری بلبرینگ‌ها و تعویض قطعات مصرفی در زمان مناسب انجام گیرد دارای عمر کاری خوبی خواهد بود. ساید چنل را می‌توان به‌راحتی در مصارف آزمایشگاهی استفاده کرد؛ زیرا از مزیت OIL FREE برخورداراست و هوای خروجی آن عاری از روغن هست.

https://www.parsblower.com
https://www.parsblower.com

اجزاء بلوئر ساید چنل:

۱. پروانه

۲. پوسته

۳. الکتروموتور

۴. اگزوز ورودی

۵. اگزوز خروجی

مزایای پمپ ساید چنل:

۱. راندمان کاری بالا

۲. عمر کاری بالا

۳. نصب و راه‌اندازی آسان

۴. استهلاک پایین

۵. تعمیر آسان

۶. سبک و دارای حجم کم

۷. تولید صدای کم

https://www.parsblower.com
https://www.parsblower.com

برندهای پرمصرف ساید چنل در بازار ایران به شرح زیر هست:

ساید چنل رونتای تایوان RONTAI

ساید چنل گرینکو چین GREENCO

ساید چنل اف پی زد ایتالیا FPZ

ساید چنل استریم چین STREAM

ساید چنل شوفو تایوا  SHOWFOU

ساید چنل پالما چین PALMA

ساید چنل اس پی سی چین SPC

ساید چنل هوهسینگ تایوان HO HSING

ساید چنل بوش آلمان BUSCH

ساید چنل زیمنس آلمان SIEMENS

کاربردهای پمپ ساید چنل:

صنعت خودروسازی

پرورش آبزیان

صنعت پلاستیک

صنعت سرامیک و کاشی

سیستم‌های انتقال مواد

سیستم‌های تصفیه خانه فاضلاب

آزمایشگاه‌ها

غذایی و بهداشتی

لطفا جهت اطلاع از قیمت ساید چنل با کارشناسان پارس بلوئر تماس بگیرید.

021-66791775

021-66791776

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *