دسته بندی ها 

مقالات مرتبط 

بلوئر چیست و در چه صنایعی کاربرد دارد؟ 

بلوئر ساید چنل گرینکو GREENCO 

انواع ساید چنل گرینکو Greenco 

بلوئر سایدچنل 

قیمت بلوئر / وکیوم ساید چنل 

کاربرد و فواید ساید چنل ها بعنوان دمنده و مکنده 

تعمیرات و قطعات کمپرسور بیتزر

صفحه در حال بروز رسانی است 

 

کمپرسورهای بیتزر محصول کشور آلمان میباشند که در ایران در نمایندگی های فروش قابل عرضه می باشند کمپرسور بیتزر در انواع سیستم های سرمایشی و در صنایعی همچون تاسیسات، تهویه مطبوع، صنایع غذایی، داروسازی، کاشی و سرامیک، فولادسازی و صنایع نفت و گاز به صورت گسترده به کار می‌رود.

کاربرد کمپرسور بیتزر

– سردخانه زیر صفر و بالای صفر (سردخانه میوه، سردخانه لبنیات، سردخانه صنعتی، سردخانه گوشت و مرغ و …) – انواع چیلر تراکمی مسکونی و صنعتی – انواع سیستم‌های تهویه مطبوع همچنین شرکت بیتزر یک نرم افزار ویژه برای طراحی سیستم های سرمایشی ارائه کرده است.

ساختار و نحوه عملکرد کمپرسور اسکرو بیتزر

کمپرسور بیتزر آلمان دارای کیفیتی بالا است و دارای ساختار سیلندر پیستونی است. کمپرسور های بیتزر بسیار معروف هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. و بسیار کم صدا هستند و از تکنولوژي بالایی در فرآیند تولید آن استفاده می‌شود. طراحی کمپرسور اسکرو کمپرسورهای اسکرو بیتزر از دو شفت مارپیچ تشکیل شده اند که نسبت دندانه آنها 5:6 است. قسمت اصلی این کمپرسورها دو روتور است(روتور نری و مادگی) که در هوزینگ بسته ای ثابت شده اند. راه اندازی کمپرسور اسکرو بیتزر این کمپرسورها به وسیله یک موتور سنکرون راه اندازی می شوند و روتور موتور بر روی اسکروی نری قرار دارد و استاتور از طریق گاز ساکشن خنک می شود.

انواع کمپرسورهای بیتزر

یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت بیتزر کمپرسور سیستم‌های برودتی است که در انواع کمپرسور سمی هرمتیک سیلندرپیستونی Bitzer، کامپکت اسکرو Bitzer، سمی هرمتیک اسکرو Bitzer، دو مرحله ای Bitzer و تسمه‌ای Bitzer موجود می باشد.

تعمیرات کمپرسورهای بیتزر

تعمیرگاه های مختلفی در سطح کشور به تعمیر کمپرسورهای بیتزر می پردازند که از جمله مهمترین آنها می توان به تعمیرگاه گروه صنعتی الکترومکانیک روستیک اشاره کرد.